A-Z Dossierbeheerder l Regio Izegem l Modern kantoor [Belgium]


 

$ads={1}

Ben je momenteel op zoek naar een uitdagendere functie als dossierbeheerder in de regio van Izegem?Zoek je betere voorwaarden en een betere work-life balance?Ben je uitgekeken op je job omwille van een slechte interne sfeer? Dit kantoor biedt alles aan waar je wel naar op zoek bent!


Client Details

Als dossierbeheerder zal je deel uitmaken van dit accountantskantoor gelegen in Izegem. Hun team bestaat uit zo'n 20-tal jonge alsook meer ervaren medewerkers die elk hun steentje bijdragen tot het succes van dit kantoor. Je kant hier steeds rekenen op de hulp van jouw toffe collega's indien je niet meteen met alle taken en of dossiers mee bent of nog dat extra duwtje in de rug nodig hebt! Uiteraard heb jij als ervaren profiel ook de juiste doorgroeimogelijkheden en wordt je rijkelijk beloont voor je inzet! Wil jij deel uitmaken van dit "dreamteam"? Aarzel dan niet verder en solliciteer meteen en ga volgende week al van start met jouw droomjob!

Description


Wat zijn jouw taken?

  • In deze functie krijg je de verantwoordelijk over een 50-60-tal klantendossiersdie je van A-Y of A-Z zult beheren, afhankelijk van je eigen ervaring.
  • Het betreft hier een combinatie aan vennootschappen (75%) en éénmanszaken.
  • De mogelijkheid om samen met de vennoot op klantbespreking te gaan of autonome basis is zeker van toepassing.
  • Je kan ook Juniors en of andere collega's opleiden en stap per stap meer verantwoordelijkheid opnemen!


Profiles


Jouw profiel:

  • Je hebt een Bachelorsdiploma Accountancy-Fiscaliteit. Kandidaten met gelijkwaardige ervaring in een accountancykantoor komen zeker ook in aanmerking.
  • Je hebt een aantal jaren werkervaring achter de rug in een fiduciair kantoor.
  • Je bent gedreven en hebt "goesting"!

Offer


Op welk salaris kan je hier terugvallen?

  • Een vast contract met een brutojaarsalaris van minstens 50.000 euro en een mooi kew om jouw netto mooi omhoog te krikken!
  • Vervolgens zal je vanaf de eerste dag in het bezit zijn van mooie bedrijfswagen met keuze van de type wagen, met ongelimiteerde tankkaart.
  • Daarbovenop ontvang je per gewerkte dag het maximale bedrag van 8 euro aan maaltijdcheques.
  • Een all-inclusive hospitalisatie- en groepsverzekering zonder eigen bijdrage voor jouw en het samenwonend gezin.
  • Je komt terecht in een sterk groeiend team waar je de volledige verantwoordelijkheid en autonomie over de dossiers krijgt die je beheert.
  • Een winstpremie en bonus systeem zit er ook jaarlijks in!
  • Dankzij de uitstekende digitale organisatie binnen het kantoor zijn zowel flexibele werkuren als thuiswerk zeker mogelijk! Een goede work-life balance is hier uitermate belangrijk!
  • Interne en externe opleidingen, zowel individueel als in teamverband worden hier op regelmatige basis georganiseerd om jouw persoonlijke groei ten volle te kunnen optimaliseren.


55000 - 500000 per year

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال