- Applications are considered on a rolling basis
- Oslo
- On-site
- Applications are considered on a rolling basis
- Oslo
- On-site
Job Description
Ønsker du å jobbe hos en av de ledende CRM-leverandørene i markedet og som har levert vekst i over 20 år? Som Key Account Manager vil du ha ansvar for noen av våre flotte kunder. Vi er på en vekstreise og vi vil at du blir med for å bygge vårt selskap videre.
Vi søker nå etter en Key Account Manager som drives av å utvikle kundenes CRM-løsninger, er konkurransepreget og har vekst som en del av ditt DNA. Om du vet at det som skal til for å lykkes med komplekse salg er tålmodighet, struktur og fokus - velkommen til laget!
"Å få salg der løsningen skaper stor verdi for kunden er det morsomste jeg vet! Jeg er involvert i hele prosessen fra behovsanalyse til løsningsforslag og har tett kontakt med kunden. I tillegg kan jeg med min kompetanse hjelpe våre kunder med å digitalisere mer, og støtte nye måter å jobbe på innen markedsføring, salg eller henvendelseshåndtering. På denne måten er jeg med på å skape en bedre hverdag både for kundens ansatte og kunder."
- Tom Nelson, Key Account Manager
Dine arbeidsoppgaver
I rollen som Key Account Manager er du ansvarlig for hele mersalgsprosessen. Du har en helhetlig forståelse av kundereisen, driver relasjoner og salgsmuligheter med våre eksisterende kunder. Som verktøy bruker du en tydelig salgsprosess, en miks av fysiske møter, webmøter, telefon – «you name it». Du foreslår videreutvikling ved bruk av prosessutvikling, optimalisering og effektivisering av arbeidsflyter. Du driver ofte mersalg ved hjelp av våre tekniske konsulenter.
Lime CRM er et fleksibelt produkt, som gjør at du får store muligheter til å effektivisere og gjøre kundens virksomhet mer lønnsom gjennom standardiserte tillegg eller kundespesifikke tilpasninger. Vi jobber sammen, men rollen krever at du er selvstendig og din entreprenørånd vil hjelpe deg å skape gode resultater. Du tilbys en introduksjon hvor du lærer om våre produkter og salgsteknikker for å få de beste forutsetningene for rollen.
Hos Lime jobber vi etter «11 Sales Skills» basert på en kjent studie om Challenger Sales med fokus på å diskutere kundens behov for å forstå hvilke utfordringer og problemer vi som CRM-leverandør kan løse for kunden. Eksempler på våre salgskunnskaper er:
- Evne til å forstå kundens forretningsmodell, inntektsstrømmer og deres økonomiske mål
- Evne til å være eksperten for å lære om forretningseffekten av våre løsninger
- Evne til å forsterke kundebehov og håndtere innvendinger gjennom utfordrende spørsmål
Work with great people
Skills & Requirements
Din utdanning og erfaring
- Fullført akademisk utdanning
- 3–5 års salgserfaring
Erfaring fra komplekst salg, gjerne Challenger sales
Erfaring fra teknologibransjen og SaaS er en fordel
Teknisk interesse
B førerkort
- Du uttrykker deg godt i tale og skrift, også på engelsk
Dine personlige egenskaper
For å trives i denne rollen foretrekker du skiftende miljøer hvor den ene dagen ikke er den andre. I et vekstselskap som Lime er dette noe man må regne med. Vi er i konstant utvikling og hvor teknologien stadig utvikles for å kunne støtte våre kunders behov. Du ser ikke på endring som et hinder, men som en utfordring som motiverer deg. Da Lime er et produktselskap som utvikler egen programvare, bør du ha interesse for hvordan programvare kan forenkle og effektivisere arbeidsprosesser.
Du har også en sterk entreprenørånd og for å nå dine mål er du organisert, strukturert. Du vet også at det å jobbe med andre mennesker krever at du har en kommunikativ evne når du skaper relasjoner og bygger tillit til dine kunder. Da du skal jobbe med bedriftsledelsen til dine kunder, vil din nysgjerrighet og forretningsforståelse komme godt med.
Hva tilbyr vi deg?
Vi kan ydmykt fortelle deg at vi har en fantastisk kultur på Lime!
Vi feirer suksess og når vi når målene våre inviterer vi alle kollegaer på firmatur eller har en stor sommerfest. I tillegg har vi årlig julefest, felles frokost hver mandag, og finner på mye sosialt. Vi liker å bruke tid sammen - å ha det gøy og oppnå våre felles mål går hånd i hånd for oss!
Høres dette perfekt ut for deg?
Da sender du din søknad til oss med en gang. Da hører du fra oss for et intervju så snart som mulig. Vi ansetter løpende og vi gjerne få deg til oss med en gang!
Hvordan foregår prosessen?
Vi bruker kontinuerlig utvelgelse, noe som betyr at vi kjører rekrutteringsprosessen kontinuerlig til vi har funnet den perfekte match. I første omgang screener vi søknaden din. Deretter følger intervjuer, en praktisk case og referansesjekk. Prosessen avsluttes alltid med et avsluttende intervju med vår CEO Nils.
Vi ser frem til å motta din søknad!
Spørsmål? Kontakt vår rekrutterer [email protected]
Great Place to Work
-
Conferences & social activities
-
Training & growth
-
Work/life balance
-
Freshly brewed coffee, fizzy drinks & snacks
-
Health & wellness
-
Building Lime together
-
Konferenser och sociala aktiviteter
-
Träning och utveckling
-
Balans i (jobb)livet
-
Kaffe, dricka och fika
-
Hälsa och välmående
-
Bygga Lime tillsammans
About the company
At Lime, you find a listed company with 9 offices in 6 countries. Founded in 1990 we have been growing by approximately 20 % per year since 2000 – a pace we intend to keep. In 2020 we opened our first non-Nordic office in The Netherlands. Since then, we have entered Germany, and are continuously working on further expansion and acquisition strategies. But those are just facts and figures. The truly great thing about Lime is the people working here. We are a caring and high performing group of people who spread customer love. We go all in to create a world where every customer experience exceeds expectations, making customers’ lives easier through spot-on software and on-point expertise. Something that is still unique for a software company like Lime is that we own the entire product life cycle ourselves. We take care of software development, delivery, and support. We are responsible for keeping the chain intact and running smoothly. We call it #dontbreakthechain
Visste du attTOM
TOMLime grundades av tre studenter i Lund år 1990
TOMLime klimatkompenserar genom grön el från en solcellspark utanför Sjöbo
TOMLime har gjort sex företagsförvärv sedan år 2017
TOMLimes nuvarande VD Nils började som en av de första traineerna år 2006
TOMLime introducerades på Nasdaq i Stockholm år 2018
TOMLime lanserade sitt omvända mentorskapsprogram år 2019
TOMLimes mjukvara har en räckvidd på ca 100 miljoner människor dagligen
Did you know thatTOM
TOMLime was founded by three students in Lund in 1990
TOMLime is climate compensating through a solar cell park in the south of Sweden
TOMLime has acquired six companies since 2017
TOMLimes’ current CEO Nils started at Lime as one of the first trainees in 2006
TOMLime was introduced on the Nasdaq stock exchange in Stockholm in 2018
TOMLime launched its first Reversed Mentorship Program in 2019
TOMLimes’ software reaches approximately 100 million people a day
Sara Pennsäter Åkesson | Contact Person
$ads={1}